AHNM/OLogZ - Nákup služby - provádění revizí, kontrol a ověření elektrických spotřebičů a zařízení u Agentury hospodaření s nemovitým majetkem provozovaných v krajích Středočeském, Karlovarském, Ústeckém, Plzeňském, Jihočeském a v Praze

Základní informace


Název zadávacího postupu

AHNM/OLogZ - Nákup služby - provádění revizí, kontrol a ověření elektrických spotřebičů a zařízení u Agentury hospodaření s nemovitým majetkem provozovaných v krajích Středočeském, Karlovarském, Ústeckém, Plzeňském, Jihočeském a v Praze

Systémové číslo NEN

N006/24/V00026950

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00026950

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

výjimka

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

13. 09. 2024 12:37

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

24. 09. 2024 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Milan

Příjmení

Kováč

E-mail

kovacm2@army.cz

Telefon 1

+420 973229930

Telefon 2

+420 725566294

Předmět


Popis předmětu

Nákup služby: - a) revizí a kontrol elektrických spotřebičů během jejich používání dle ČSN 331600 ed.2 pojednávající o nepřipevněných spotřebičích držených v ruce (zahrnuje i elektrické ruční nářadí) a ostatních nepřipevněných spotřebičích; (viz Rámcová dohoda, (dále jen „RD“) čl. II odst. 2) - b) kontrol a zkoušek svářeček dle ČSN EN 60974-4 ed.2 kontroly a zkoušky svářeček; (viz RD čl. II odst. 2) - c) ověřování elektrické bezpečnosti pracovního stroje dle NV č. 378/2001 Sb., kterým se stanoví bližší požadavky na bezpečný provoz a používání strojů, technických zařízení, přístrojů a nářadí; (viz RD čl. II odst. 2) - uvedené služby budou prováděny v místech plnění uvedených v objednávkách v souladu s rámcovou dohodou k poskytování služby u Agentury hospodaření s nemovitým majetkem (dále jen „AHNM“) v Praze a u 14-ti Správ provozních středisek (dále jen „SPS“) rozmístěných v krajích: Středočeský, Karlovarský, Ústecký, Plzeňský, Jihočeský a v Praze; (viz RD čl. II. odst. 3) - seznam SPS a rozmístění elektrických spotřebičů a zařízení je uveden v Příloze č.1 –Cenová nabídka – revize elektrických spotřebičů a zařízení, která bude přílohou k rámcové dohodě s vybraným dodavatelem; (viz RD čl. II odst. 4) - plnění rámcové dohody bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání účinnosti smlouvy; (viz RD čl. II odst. 3.) - měrné jednotky za požadované služby – hodina, kus; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena víceletá rámcová dohoda na poskytování služby; (viz RD čl. IV odst. 3) - platnost rámcové dohody bude od oboustranného podpisu smlouvy do 31. října 2026 nebo do vyčerpání maximálního rámce smlouvy; (viz RD čl. IV. odst. 3) - výběr dodavatele bude proveden z celé ČR

Kód z číselníku NIPEZ

50532000-3

Název z číselníku NIPEZ

Opravy a údržba elektrických strojů, přístrojů a souvisejícího příslušenství

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

50532000-3

Název z číselníku CPV

Opravy a údržba elektrických strojů, přístrojů a souvisejícího příslušenství

Název předmětu

Opravy a údržba elektrických strojů, přístrojů a souvisejícího příslušenství

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail04. 10. 2024 14:18Uveřejnění účastníků
Detail04. 10. 2024 14:18Uveřejnění výsledku
Detail27. 09. 2024 12:48Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail13. 09. 2024 12:37Uveřejnění zadávacích podmínek